Yeterlilik Kodu | TR0030023403 | |
Yeterlilik Adı | Matematik Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Diploması | |
Sorumlu Kurum | Pamukkale Üniversitesi | |
Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi | Çamlaraltı, Kınıklı Yerleşkesi, Üniversite Cd. No:11, 20160 Pamukkale | |
Sorumlu Kurum URL | http://www.pau.edu.tr/ | |
Yönelim | Akademik | |
AYÇ Seviyesi | 7 | Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir. |
TYÇ Seviyesi | 7 | |
Sınıflandırma (Tematik Alan) | Matematik | |
Sınıflandırma (Meslek Kodu) | - | |
Kategori | Ana | |
Kredi Değeri | 120 | |
Programın Normal Süresi | 2 | |
Program Profili (Amaç) | - | |
Öğrenme Ortamları | - | |
Öğrenme Kazanımları (Tanım) |
| |
Anahtar Yetkinlikler | - | |
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri | - | |
Kalite Güvencesi | - | |
Giriş Şartı | Türk Yüksek Öğretim kurumlarında önceki örgün öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki geçişler Yüksek Öğretim Kurulunun belirlemiş olduğu YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖNLİSANS VE LİSANS DÜZEYİNDEKİ PROGRAMLAR ARASINDA GEÇİŞ, ÇİFT ANADAL, YAN DAL İLE KURUMLAR ARASI KREDİ TRANSFERİ YAPILMASI ESASLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK kapsamında gerçekleştirilmektedir. | |
Başarma Şartları | Programı tamamlamak için öğrencinin en az 3.00/4.00 akademik ortalamayla en az 21 kredilik ders yükünü tamamlamış; seminer sunumu yapmış ve yüksek lisans tezini başarıyla savunmuş olması gerekmektedir. | |
İlerleme Yolları (İlişki Türü) | Mezun olan öğrencilerimiz doktora programına devam edebilmekte ve farklı üniversitelerde akademisyen olarak görev alabilmektedir. | |
Yasal Dayanağı | - | |
Geçerlilik Süresi (Varsa) | Yeterlilik sürekli geçerlidir. | |
Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi | Adresi Aç |
TR0030023403
- Matematik eğitimi alanında kuram ve kavramlar hakkında bilgisini artırır.
- Alanında özgün öğrenme ortamları oluşturmada üst düzeyde becerilere sahiptir.
- Etkili öğrenme-öğretme ortamları oluşturmak için çağdaş yöntemleri kullanmaya kararlıdır.
- Bilişim ve iletişim teknolojilerini matematik öğretimi ve araştırmalarında etkin olarak kullanır.
- Matematik eğitimi alanında bir problemi ortaya koyabilme, problemle ilgili araştırma yöntemi önerebilme, bu yöntemi uygulayabilme ve sonuçları değerlendirebilme yetkinliği kazanır.
- Alanında meslektaşlarına öncülük eder.
- Matematik eğitiminde mesleki gelişimi için güncel gelişmeleri takip etmede kararlılık gösterir.
- Sözlü ve yazılı iletişim becerilerini kullanır.
- Bağımsız ve işbirliği içerisinde çalışma becerisine sahiptir.
- Matematiğe ve matematik öğretmeye yönelik olumlu tutum ve özyeterliğe sahiptir.
- Toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahiptir.
- Bir araştırma projesini sonuçlandırır, projeye dayalı bir tez yazar ve tez komitesi önünde tezini savunur.
Türk Yüksek Öğretim kurumlarında önceki örgün öğrenmenin tanınması dikey, yatay ve üniversite içindeki geçişler Yüksek Öğretim Kurulunun belirlemiş olduğu YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA ÖNLİSANS VE LİSANS DÜZEYİNDEKİ PROGRAMLAR ARASINDA GEÇİŞ, ÇİFT ANADAL, YAN DAL İLE KURUMLAR ARASI KREDİ TRANSFERİ YAPILMASI ESASLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK kapsamında gerçekleştirilmektedir.
Mezun olan öğrencilerimiz doktora programına devam edebilmekte ve farklı üniversitelerde akademisyen olarak görev alabilmektedir.
Yeterlilik sürekli geçerlidir.
Qualification Code | TR0030023403 | |
Qualification Title | Matematik Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Diploması | |
Awarding Body | ||
Awarding Body Contact | ||
Awarding Body Url | ||
Orientation | Academic | |
EQF Level | 7 | The Qualification hasn't been included in TQF. |
TQF Level | 7 | |
Thematic Areas | Mathematics | |
National Occupation Classification | - | |
Category | Main | |
Credit Value | - | |
Program Duration | - | |
Program Profile | - | |
Learning Environments | - | |
Description | - | |
Key Competencies | - | |
Further Info | - | |
Quality Assurance | - | |
Access Requirements | - | |
Conditions for Success | - | |
Progression Paths (Relationship Type) | - | |
Legal Basis | - | |
Validity Period (If Any) | - | |
Url | Open Address |