Yeterlilik Kodu

TR0030025127

Yeterlilik Adı
Biyofizik Doktora Diploması
Sorumlu KurumAnkara Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiAnkara Üniversitesi Rektörlüğü, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye
Sorumlu Kurum URLhttps://www.ankara.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi8
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 8
Sınıflandırma (Tematik Alan)Fizik
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri240
Programın Normal Süresi 4
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Farklı kökenlerden (tıp, biyoloji, fizik...) gelen öğrencilerin biyofizik gibi multidispliner bir araştırma alanında açılacak doktora programına uyum sağlaması, gerekli bilgi alt yapısının oluşturulup eksiklerin tamamlanması. Temel tıp konularında biyofizik kapsamında teorik ve deneysel bilgi birikimine ulaşır.
  • Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde alanyazını inceleyerek değerlendirir.
  • Alanyazın araştırması yapar.
  • Alanındaki çalışmalarda yararlanılan ekipmanları kullanabilir.
  • İncelediği alanyazına dayalı olarak araştırma önerileri geliştirir.
  • Biyofiziğin ilişkili olduğu egzersiz, nöroloji, genetik, fizyoloji, biyokimya, farmakoloji gibi çeşitli disiplinler ve alt alanları arasında ilişkiler kurar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık bilgilerini kullanarak özgün sonuçlara ulaşır.
  • Elektrofizyolojik, moleküler biyolojik ve floresan görüntüleme tekniklerinin çalışma prensiplerini kavrar.Hücre ve sistem fizyolojisi ile ilgili temel prensiplere hakim olur. Biyolojide ve tıpta kullanılan kantitatif yaklaşım ve yöntemlere aşina olur.Temel biyofizik kavramları tanımlama ve kullanma ,Biyolojik sistemi tanıma, biyolojik sistemde biyoelektrik olayları tanıma aşamasına gelir. Biyolojik sistemlerdeki biyopotansiyelleri gözlemeyi ve öçlmeyi kavrar. Biyolojik sistemlerdeki biyopotansiyelleri analiz etmeyi kavrar. Biyofizik-biyolojik sistem ilişkisine ait literatür takip edebilme özelliğini kazanır. Biyofizik alanında gerekli araç ve ekipman bilgisine sahiptir.
  • Geliştirdiği önerilerden bir konu belirler ve bu konu hakkında rapor hazırlar.
  • Hazırladığı araştırma raporunu tartışır ve sunar.
  • Ulusal ve uluslararası projelerde bireysel ve ekiple çalışma becerilerini kullanma.
  • Doktora yeterlik sınavı hazırlık çalışması süresince elde edilen kaynaklardan sonuçlar çıkarabilir.
  • Alanı ile ilgili edinilen bilgileri yazılı ve sözlü olarak yorumlayabilir.
  • Alanla ilgili uluslararası alanyazını izleyecek düzeyde bir yabancı dili etkili kullanma.
  • Laboratuvar güvenliği bilgisine sahiptir.
  • Biyofizik alanında yeni bilgilere sistematik bir biçimde yaklaşabilir hücresel ve dokusal düzeyde biyofiziksel ölçümleri gerçekleştirebilir.
  • Üst düzey düşünme becerilerini (eleştirel düşünme, problem çözme, yaratıcı düşünme, karar verme, yansıtma) kullanma.
  • Çalışmalarında bilimsel araştırma becerilerini kullanma.
  • Etik kurallara uyma.
  • İletişim becerilerini etkili kullanma.
  • Araştırma ve tanı laboratuarı yönetir.
  • Ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde alanı ile ilgili bilimsel makale yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir.
  • Leadership in conducting the original and interdisciplinary research.
  • Çalışmalarını bağımsız ve ekibin bir üyesi olarak yürütebilir.
  • Çalışma prosedürlerini bilir.
  • Alana ve mesleği ilişkin yasal düzenlemelere ulaşır ve yorumlar.
  • Byofizik ve ilişkili alanlarda mesleki ve teknolojik gelişmeleri izler.
  • Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni fikir ve yöntemler geliştirebilir.
  • Alanıyla ilgili bilgi ve becerileri öğrencilerine kazandırmak için etkili eğitim stratejileri geliştirir ve uygular.
  • Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilir.
  • Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini savunma yetkinliğini sergileyebilir.
  • Ulusal, uluslararası ve disiplinler arası çalışmalarda iletişim kurabilir.
  • İnsan, hasta ve hayvan haklarına ve çevreye duyarlıdır.
  • Çalışma arkadaşlarının haklarını gözetir.
  • Akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik, sosyal ve kültürel ilerlemeleri topluma tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur.
  • Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak ilgili kişi ve kurumlarla işlevsel etkileşim kurabilir.
  • Araştırma etiğine uygun davranır.
  • Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretebilir ve bu değerlerin gelişimini ulusal ve uluslar arası düzlemde destekleyebilir.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Biyofiziğin ilişkili olduğu egzersiz, nöroloji, genetik, fizyoloji, biyokimya, farmakoloji gibi çeşitli disiplinler ve alt alanları arasında ilişkiler kurar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık bilgilerini kullanarak özgün sonuçlara ulaşır.
  • Elektrofizyolojik, moleküler biyolojik ve floresan görüntüleme tekniklerinin çalışma prensiplerini kavrar.
  • Hücre ve sistem fizyolojisi ile ilgili temel prensiplere hakim olur.
  • Biyolojide ve tıpta kullanılan kantitatif yaklaşım ve yöntemlere aşina olur.
  • Temel biyofizik kavramları tanımlama ve kullanma ,Biyolojik sistemi tanıma, biyolojik sistemde biyoelektrik olayları tanıma aşamasına gelir. Biyolojik sistemlerdeki biyopotansiyelleri gözlemeyi ve öçlmeyi kavrar.
  • Biyolojik sistemlerdeki biyopotansiyelleri analiz etmeyi kavrar.
  • Biyofizik-biyolojik sistem ilişkisine ait literatür takip edebilme özelliğini kazanır.
  • Biyofizik alanında gerekli araç ve ekipman bilgisine sahiptir.Ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde alanı ile ilgili bilimsel makale yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir.
  • Biyofizik ve ilişkili alanlarda mesleki ve teknolojik gelişmeleri izler.
  • Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni fikir ve yöntemler geliştirebilir.
  • Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Doktora Derecesi kazanırlar.
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı

Doktora programlarına başvuruda bulunacak adayların aşağıdaki koşulları sağlamış olması gerekir:

a) Doktora programına başvurabilmek için adayların lisans veya tezli yüksek lisans diplomasına sahip olmaları gerekir. Yabancı ülkelerdeki lisans veya tezli yüksek lisans programını bitirmiş Türk uyruklu öğrencilerin Yükseköğretim Kurulundan denklik belgesi de almaları gerekir. Lisans derecesi ile başvuracak adayların lisans not ortalamalarının 4.00 katsayı üzerinden en az 3.00 veya 100 puan üzerinden eşdeğeri olması gerekir. Tezli yüksek lisans diplomasına sahip adayların yüksek lisans not ortalamasının 4.00 katsayı üzerinden en az 2.75 veya 100 puan üzerinden eşdeğeri olması gerekir.

b)Tezli yüksek lisans diplomasına sahip olan adayların, başvurdukları programın puan türünde ALES’ten en az 55 tam puan almış olmaları gerekir. Dört yıllık lisans diploması ile doktora programlarına başvuran adayların  başvurdukları programın puan türünde ALES’ten en az 80 tam puan almaları gerekir.

c)Doktora programına başvuran adayların YDS’den en az 55 veya Üniversitelerarası Kurul tarafından kabul edilen bir yabancı dil sınavından bu puana eşdeğer bir puan almaları gerekir. Yabancı uyruklu öğrencilerin, ana dilleri dışında İngilizce, Fransızca, Almanca dillerinden birinden YDS’den en az 55 puan veya Üniversitelerarası Kurul tarafından kabul edilen bir yabancı dil sınavından bu puana eşdeğer bir puan almaları gerekir. Anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulu onayı ile bu dillere ek olarak başka bir dil belgesi de istenebilir.

d)Doktora programına öğrenci kabulünde; ALES puanı, lisans ve/veya yüksek lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir.

e)Güzel Sanatlar Fakültesi ile Devlet Konservatuarına öğrenci kabulünde, adı geçen fakülte ve konservatuar mezunlarından ALES puanı istenmez.

f)İlgili anabilim dalı/anasanat dalının önerisi ve enstitü yönetim kurulunun kararı ile yüksek lisans programına kabul için özel koşullar istenebilir.

Başarma ŞartlarıDoktora programı, tezli yüksek lisans derecesi ile başvuranlar için 21 ulusal krediden ve 240 AKTS kredisinden az olmamak üzere en az yedi ders, seminer çalışması, diğer öğrenim etkinlikleri, yeterlik sınavı, alanıyla ilgili tek ya da çok isimli ulusal ya da uluslararası hakemli bir dergide yayımlanan bir makale, tez önerisi ve tez çalışmasından oluşur. 240 AKTS kredisinin 120 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 120 AKTS kredisi de uzmanlık alan derslerinden oluşan tez çalışmasından oluşur. Dört yıllık lisans derecesi ile kabul edilmiş öğrenciler için 42 ulusal krediden ve 300 AKTS kredisinden az olmamak üzere on dört ders, iki seminer çalışması, diğer öğrenim etkinlikleri, yeterlik sınavı, alanıyla ilgili tek ya da çok isimli ulusal ya da uluslararası hakemli bir dergide yayımlanan bir makale, tez önerisi ve tez çalışmasından oluşur. 300 AKTS kredisinin 180 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 120 AKTS kredisi de uzmanlık alan derslerinden oluşan tez çalışmasından oluşur.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

1. Üniversiteler 2. Temel bilim araştırma enstitüleri 3. Biyoteknoloji ve ilaç şirketlerinde istihdam edilirler.

Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030025127


Yeterlilik Adı
Biyofizik Doktora Diploması

Sorumlu Kurum
Ankara Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Ankara Üniversitesi Rektörlüğü, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
8

TYÇ Seviyesi
8
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
240

Programın Normal Süresi
4

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Farklı kökenlerden (tıp, biyoloji, fizik...) gelen öğrencilerin biyofizik gibi multidispliner bir araştırma alanında açılacak doktora programına uyum sağlaması, gerekli bilgi alt yapısının oluşturulup eksiklerin tamamlanması. Temel tıp konularında biyofizik kapsamında teorik ve deneysel bilgi birikimine ulaşır.
  • Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası düzeyde alanyazını inceleyerek değerlendirir.
  • Alanyazın araştırması yapar.
  • Alanındaki çalışmalarda yararlanılan ekipmanları kullanabilir.
  • İncelediği alanyazına dayalı olarak araştırma önerileri geliştirir.
  • Biyofiziğin ilişkili olduğu egzersiz, nöroloji, genetik, fizyoloji, biyokimya, farmakoloji gibi çeşitli disiplinler ve alt alanları arasında ilişkiler kurar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık bilgilerini kullanarak özgün sonuçlara ulaşır.
  • Elektrofizyolojik, moleküler biyolojik ve floresan görüntüleme tekniklerinin çalışma prensiplerini kavrar.Hücre ve sistem fizyolojisi ile ilgili temel prensiplere hakim olur. Biyolojide ve tıpta kullanılan kantitatif yaklaşım ve yöntemlere aşina olur.Temel biyofizik kavramları tanımlama ve kullanma ,Biyolojik sistemi tanıma, biyolojik sistemde biyoelektrik olayları tanıma aşamasına gelir. Biyolojik sistemlerdeki biyopotansiyelleri gözlemeyi ve öçlmeyi kavrar. Biyolojik sistemlerdeki biyopotansiyelleri analiz etmeyi kavrar. Biyofizik-biyolojik sistem ilişkisine ait literatür takip edebilme özelliğini kazanır. Biyofizik alanında gerekli araç ve ekipman bilgisine sahiptir.
  • Geliştirdiği önerilerden bir konu belirler ve bu konu hakkında rapor hazırlar.
  • Hazırladığı araştırma raporunu tartışır ve sunar.
  • Ulusal ve uluslararası projelerde bireysel ve ekiple çalışma becerilerini kullanma.
  • Doktora yeterlik sınavı hazırlık çalışması süresince elde edilen kaynaklardan sonuçlar çıkarabilir.
  • Alanı ile ilgili edinilen bilgileri yazılı ve sözlü olarak yorumlayabilir.
  • Alanla ilgili uluslararası alanyazını izleyecek düzeyde bir yabancı dili etkili kullanma.
  • Laboratuvar güvenliği bilgisine sahiptir.
  • Biyofizik alanında yeni bilgilere sistematik bir biçimde yaklaşabilir hücresel ve dokusal düzeyde biyofiziksel ölçümleri gerçekleştirebilir.
  • Üst düzey düşünme becerilerini (eleştirel düşünme, problem çözme, yaratıcı düşünme, karar verme, yansıtma) kullanma.
  • Çalışmalarında bilimsel araştırma becerilerini kullanma.
  • Etik kurallara uyma.
  • İletişim becerilerini etkili kullanma.
  • Araştırma ve tanı laboratuarı yönetir.
  • Ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde alanı ile ilgili bilimsel makale yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir.
  • Leadership in conducting the original and interdisciplinary research.
  • Çalışmalarını bağımsız ve ekibin bir üyesi olarak yürütebilir.
  • Çalışma prosedürlerini bilir.
  • Alana ve mesleği ilişkin yasal düzenlemelere ulaşır ve yorumlar.
  • Byofizik ve ilişkili alanlarda mesleki ve teknolojik gelişmeleri izler.
  • Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni fikir ve yöntemler geliştirebilir.
  • Alanıyla ilgili bilgi ve becerileri öğrencilerine kazandırmak için etkili eğitim stratejileri geliştirir ve uygular.
  • Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler, bunları geliştirmek ve gerektiğinde değiştirmeye yönelik eylemleri yönetebilir.
  • Uzman bir topluluk içinde özgün görüşlerini savunma yetkinliğini sergileyebilir.
  • Ulusal, uluslararası ve disiplinler arası çalışmalarda iletişim kurabilir.
  • İnsan, hasta ve hayvan haklarına ve çevreye duyarlıdır.
  • Çalışma arkadaşlarının haklarını gözetir.
  • Akademik ve profesyonel bağlamda teknolojik, sosyal ve kültürel ilerlemeleri topluma tanıtarak, bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur.
  • Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunların çözümünde stratejik karar verme süreçlerini kullanarak ilgili kişi ve kurumlarla işlevsel etkileşim kurabilir.
  • Araştırma etiğine uygun davranır.
  • Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretebilir ve bu değerlerin gelişimini ulusal ve uluslar arası düzlemde destekleyebilir.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • Biyofiziğin ilişkili olduğu egzersiz, nöroloji, genetik, fizyoloji, biyokimya, farmakoloji gibi çeşitli disiplinler ve alt alanları arasında ilişkiler kurar; yeni ve karmaşık fikirleri analiz, sentez ve değerlendirmede uzmanlık bilgilerini kullanarak özgün sonuçlara ulaşır.
  • Elektrofizyolojik, moleküler biyolojik ve floresan görüntüleme tekniklerinin çalışma prensiplerini kavrar.
  • Hücre ve sistem fizyolojisi ile ilgili temel prensiplere hakim olur.
  • Biyolojide ve tıpta kullanılan kantitatif yaklaşım ve yöntemlere aşina olur.
  • Temel biyofizik kavramları tanımlama ve kullanma ,Biyolojik sistemi tanıma, biyolojik sistemde biyoelektrik olayları tanıma aşamasına gelir. Biyolojik sistemlerdeki biyopotansiyelleri gözlemeyi ve öçlmeyi kavrar.
  • Biyolojik sistemlerdeki biyopotansiyelleri analiz etmeyi kavrar.
  • Biyofizik-biyolojik sistem ilişkisine ait literatür takip edebilme özelliğini kazanır.
  • Biyofizik alanında gerekli araç ve ekipman bilgisine sahiptir.Ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde alanı ile ilgili bilimsel makale yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir.
  • Biyofizik ve ilişkili alanlarda mesleki ve teknolojik gelişmeleri izler.
  • Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni fikir ve yöntemler geliştirebilir.
  • Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Doktora Derecesi kazanırlar.

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı

Doktora programlarına başvuruda bulunacak adayların aşağıdaki koşulları sağlamış olması gerekir:

a) Doktora programına başvurabilmek için adayların lisans veya tezli yüksek lisans diplomasına sahip olmaları gerekir. Yabancı ülkelerdeki lisans veya tezli yüksek lisans programını bitirmiş Türk uyruklu öğrencilerin Yükseköğretim Kurulundan denklik belgesi de almaları gerekir. Lisans derecesi ile başvuracak adayların lisans not ortalamalarının 4.00 katsayı üzerinden en az 3.00 veya 100 puan üzerinden eşdeğeri olması gerekir. Tezli yüksek lisans diplomasına sahip adayların yüksek lisans not ortalamasının 4.00 katsayı üzerinden en az 2.75 veya 100 puan üzerinden eşdeğeri olması gerekir.

b)Tezli yüksek lisans diplomasına sahip olan adayların, başvurdukları programın puan türünde ALES’ten en az 55 tam puan almış olmaları gerekir. Dört yıllık lisans diploması ile doktora programlarına başvuran adayların  başvurdukları programın puan türünde ALES’ten en az 80 tam puan almaları gerekir.

c)Doktora programına başvuran adayların YDS’den en az 55 veya Üniversitelerarası Kurul tarafından kabul edilen bir yabancı dil sınavından bu puana eşdeğer bir puan almaları gerekir. Yabancı uyruklu öğrencilerin, ana dilleri dışında İngilizce, Fransızca, Almanca dillerinden birinden YDS’den en az 55 puan veya Üniversitelerarası Kurul tarafından kabul edilen bir yabancı dil sınavından bu puana eşdeğer bir puan almaları gerekir. Anabilim dalı akademik kurulu önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulu onayı ile bu dillere ek olarak başka bir dil belgesi de istenebilir.

d)Doktora programına öğrenci kabulünde; ALES puanı, lisans ve/veya yüksek lisans not ortalaması ve mülakat sonucu değerlendirilir.

e)Güzel Sanatlar Fakültesi ile Devlet Konservatuarına öğrenci kabulünde, adı geçen fakülte ve konservatuar mezunlarından ALES puanı istenmez.

f)İlgili anabilim dalı/anasanat dalının önerisi ve enstitü yönetim kurulunun kararı ile yüksek lisans programına kabul için özel koşullar istenebilir.


Başarma Şartları
Doktora programı, tezli yüksek lisans derecesi ile başvuranlar için 21 ulusal krediden ve 240 AKTS kredisinden az olmamak üzere en az yedi ders, seminer çalışması, diğer öğrenim etkinlikleri, yeterlik sınavı, alanıyla ilgili tek ya da çok isimli ulusal ya da uluslararası hakemli bir dergide yayımlanan bir makale, tez önerisi ve tez çalışmasından oluşur. 240 AKTS kredisinin 120 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 120 AKTS kredisi de uzmanlık alan derslerinden oluşan tez çalışmasından oluşur. Dört yıllık lisans derecesi ile kabul edilmiş öğrenciler için 42 ulusal krediden ve 300 AKTS kredisinden az olmamak üzere on dört ders, iki seminer çalışması, diğer öğrenim etkinlikleri, yeterlik sınavı, alanıyla ilgili tek ya da çok isimli ulusal ya da uluslararası hakemli bir dergide yayımlanan bir makale, tez önerisi ve tez çalışmasından oluşur. 300 AKTS kredisinin 180 AKTS kredisi dersler ve seminerden, 120 AKTS kredisi de uzmanlık alan derslerinden oluşan tez çalışmasından oluşur.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

1. Üniversiteler 2. Temel bilim araştırma enstitüleri 3. Biyoteknoloji ve ilaç şirketlerinde istihdam edilirler.


Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir.


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030025127

Qualification Title
Awarding BodyAnkara University
Awarding Body ContactAnkara University Rectorate, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye
Awarding Body Urlhttps://www.ankara.edu.tr/en
OrientationAcademic
EQF Level8
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 8
Thematic AreasPhysics
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info-
Quality Assurance-
Access Requirements-
Conditions for Success-
Progression Paths (Relationship Type)-
Legal Basis-
Validity Period (If Any)-
Url Open Address
Qualification Code

TR0030025127


Qualification Title

Awarding Body
Ankara University

Awarding Body Contact
Ankara University Rectorate, Dögol Caddesi 06100 Beşevler / Ankara / Türkiye

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
8

TQF Level
8
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info
-

Quality Assurance
-

Access Requirements
-

Conditions for Success
-

Progression Paths (Relationship Type)
-

Legal Basis
-

Validity Period (If Any)
-

Url
Open Address