Yeterlilik Kodu

TR0030219008

Yeterlilik Adı
Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Diploması
Sorumlu KurumMuş Alparslan Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiMuş Alparslan Üniversitesi Külliyesi, Diyarbakır Yolu 7. km, 49250 Merkez/Muş
Sorumlu Kurum URLhttp://www.alparslan.edu.tr
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 7
Sınıflandırma (Tematik Alan)Eğitim bilimi
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri120
Programın Normal Süresi 2
Program Profili (Amaç)

Lisans yeterliliklerine dayalı, öğrencinin bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak bilgilere erişme, bilgiyi derleme, yorumlama ve değerlendirme becerisi kazanmasını sağlayan bir yükseköğretim programıdır.

Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki araştırma merkezleri ve laboratuvarda yapılmaktadır.

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Yüksek lisans tezi yazılabilir.
  • Öğreteceği alan ile ilgili bilgileri, diğer konu alanları ile ilişkilendirerek; alanın okul çapında uygulanan program içindeki yerini anlayabilme.
  • Beden eğitimi ve spor alanının belli başlı kavramlarını, varsayımlarını, tartışmalarını, araştırma ve inceleme yöntemlerini kullanabilme.
  • Beden Eğitimi öğretiminin gerçekleştirilmesi sürecinde teknolojik kaynakları kullanabilmek.
  • Beden Eğitimi öğretime uygun araç-gereç ve kaynakları kullanabilmek.
  • Okul takım çalışmalarını planlayabilmek.
  • Beden Eğitimi öğretiminde özel eğitime gereksinim duyan ve özel gereksinimle öğrencilere yönelik planlamalar yapabilme becerisi kazanacak.
  • Beden Eğitimi dersine katılan öğrencilerin temel ve özelleşmiş hareket bilgi ve becerilerini geliştirebilmek.
  • Beden Eğitimi dersini alan öğrencilerde düzenli fiziksel etkinlik ve sağlıklı yaşam bilinci oluşturabilmek.
  • Yeterliliği kabul görmüş, Türkiye Cumhuriyeti Eğitim hedeflerini benimsemiş Beden Eğitimi Öğretmenleri yetiştirmek.
  • Gelişen olaylara karşı yorum yapabilmek.
  • Bedensel, ruhsal ve zihinsel özellikler bakımından, özel eğitime gereksinim duyan öğrencilere, özelliklerine uygun olanak ve fırsatlarını yaratabilme öğrenci odaklı olmak.
  • Geniş Perspektife Sahip Olmak, uzun vadeli bakabilmek.
  • Topluma dönük projelerde spor bilimlerinden yararlanılması.
  • Beden Eğitimi ve sporla ilgili temel bilgi, beceri, tavır ve alışkanlıklar edinebilme.
  • Bütün organ ve sistemleri seviyesine uygun olarak güçlendirme ve geliştirebilme.
  • Görev ve sorumluluk alma, lidere uyma liderlik yapabilme.
  • Eleştirel düşünme, problem çözme ve performans becerilerine ait gelişmelerini özendirmek için çeşitli öğretim stratejilerini uygulayabilme
Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri üstü düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Alınan her ders için her dönem için ara sınav ve genel sınavdan yeterli puan almak. Bir seminer hazırlayarak sunmak. Hazırlanan tezi jüri önünde savunmak şartıyla başarılı olmak. TÜRKİYE CUMHURİYETİ YÜKSEK ÖĞRETİM KURULU LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ, , MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ, MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNERGESİ ndeki şartları taşıyanlar programa başvuru yapabilirler.

Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

  • YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.
  • YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.
  • YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında tezli yüksek lisans programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında tezli yüksek lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir tezli yüksek lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Tezli yüksek lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; tezli yüksek lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar

Giriş Şartı

Bu programa öğrenciler Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği çerçevesinde ALES, Lisans mezuniyet not ortalaması ve mülakat sınavının birlikte değerlendirilmesi sonucunda kendi alanında veya ilgili alanlarda lisansüstü programlarda eğitimlerine devam edebilirler.

Başarma ŞartlarıTÜRKİYE CUMHURİYETİ YÜKSEK ÖĞRETİM KURULU LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ, , MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ, MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNERGESİ ndeki şartları taşıyanlar programa başvuru yapabilirler. 24 krediden az olmamak koşuluyla, en az sekiz adet ders, bir seminer, uzmanlık alanı dersi, tez çalışmasını yapmak zorundadır. Dersler ve seminer için 60 AKTS ve uzmanlık alan dersi ve diğer faaliyetleri ile birlikte yüksek lisans tezi için 60 AKTS olmak üzere toplamda en az 120 AKTS kredisini tamamlamış olmak.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği, Spor Eğitmenliği

Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1.Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030219008


Yeterlilik Adı
Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Muş Alparslan Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Muş Alparslan Üniversitesi Külliyesi, Diyarbakır Yolu 7. km, 49250 Merkez/Muş

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
7

TYÇ Seviyesi
7
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
120

Programın Normal Süresi
2

Program Profili (Amaç)

Lisans yeterliliklerine dayalı, öğrencinin bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak bilgilere erişme, bilgiyi derleme, yorumlama ve değerlendirme becerisi kazanmasını sağlayan bir yükseköğretim programıdır.


Öğrenme Ortamları

Öğrenme örgün öğretim şeklinde gerçekleşir. Ayrıca uygulamalı eğitimler yükseköğretim kurumları bünyesindeki araştırma merkezleri ve laboratuvarda yapılmaktadır.


Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Yüksek lisans tezi yazılabilir.
  • Öğreteceği alan ile ilgili bilgileri, diğer konu alanları ile ilişkilendirerek; alanın okul çapında uygulanan program içindeki yerini anlayabilme.
  • Beden eğitimi ve spor alanının belli başlı kavramlarını, varsayımlarını, tartışmalarını, araştırma ve inceleme yöntemlerini kullanabilme.
  • Beden Eğitimi öğretiminin gerçekleştirilmesi sürecinde teknolojik kaynakları kullanabilmek.
  • Beden Eğitimi öğretime uygun araç-gereç ve kaynakları kullanabilmek.
  • Okul takım çalışmalarını planlayabilmek.
  • Beden Eğitimi öğretiminde özel eğitime gereksinim duyan ve özel gereksinimle öğrencilere yönelik planlamalar yapabilme becerisi kazanacak.
  • Beden Eğitimi dersine katılan öğrencilerin temel ve özelleşmiş hareket bilgi ve becerilerini geliştirebilmek.
  • Beden Eğitimi dersini alan öğrencilerde düzenli fiziksel etkinlik ve sağlıklı yaşam bilinci oluşturabilmek.
  • Yeterliliği kabul görmüş, Türkiye Cumhuriyeti Eğitim hedeflerini benimsemiş Beden Eğitimi Öğretmenleri yetiştirmek.
  • Gelişen olaylara karşı yorum yapabilmek.
  • Bedensel, ruhsal ve zihinsel özellikler bakımından, özel eğitime gereksinim duyan öğrencilere, özelliklerine uygun olanak ve fırsatlarını yaratabilme öğrenci odaklı olmak.
  • Geniş Perspektife Sahip Olmak, uzun vadeli bakabilmek.
  • Topluma dönük projelerde spor bilimlerinden yararlanılması.
  • Beden Eğitimi ve sporla ilgili temel bilgi, beceri, tavır ve alışkanlıklar edinebilme.
  • Bütün organ ve sistemleri seviyesine uygun olarak güçlendirme ve geliştirebilme.
  • Görev ve sorumluluk alma, lidere uyma liderlik yapabilme.
  • Eleştirel düşünme, problem çözme ve performans becerilerine ait gelişmelerini özendirmek için çeşitli öğretim stratejilerini uygulayabilme

Anahtar Yetkinlikler

Aşağıda sıralanan anahtar yetkinliklere ileri üstü düzeyde sahiptir.

  • Okuma yazma yetkinliği
  • Çoklu dil yetkinliği
  • Matematiksel yetkinlik ve bilim, teknoloji ve mühendislikte yetkinlik
  • Dijital yetkinlik
  • Kişisel, sosyal ve öğrenmeyi öğrenme yetkinliği
  • Vatandaşlık yetkinliği
  • Girişimcilik yetkinliği
  • Kültürel farkındalık ve ifade yetkinliği

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri

Alınan her ders için her dönem için ara sınav ve genel sınavdan yeterli puan almak. Bir seminer hazırlayarak sunmak. Hazırlanan tezi jüri önünde savunmak şartıyla başarılı olmak. TÜRKİYE CUMHURİYETİ YÜKSEK ÖĞRETİM KURULU LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ, , MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ, MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNERGESİ ndeki şartları taşıyanlar programa başvuru yapabilirler.


Kalite Güvencesi

Yükseköğretim programlarının niteliğinin gözetilmesi için;

  • YÖK, yükseköğretim kurumlarında eğitim ve öğretim ile diğer faaliyetlerin planlanması, düzenlenmesi, yönetilmesi ve denetlenmesinden sorumludur.
  • YÖK tarafından belirlenen kriterler çerçevesinde hazırlanan yükseköğretim kurumlarına ait “Üniversite İzleme ve Değerlendirme Raporları” her yıl yayımlanır. Bu raporlara göre hazırlanan, yükseköğretim kurumlarına yönelik nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren raporlarda YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır.
  • YÖK tarafından vakıf yükseköğretim kurumlarına ait akademik, idari ve mali verileri içeren “Vakıf Yükseköğretim Kurumları Raporu” her yıl yayımlanır. Vakıf yükseköğretim kurumlarına yönelik yapılan nicel ve nitel değerlendirmeleri içeren bu raporlar YÖK tarafından kamuoyu ile paylaşılır. Yükseköğretimde lisans programlarının kalite güvencesi “Yükseköğretim Diploma Programlarının Kalite Güvencesinin Sağlanmasına Yönelik Usul ve Esaslar” a göre sağlanır:

1. Öğretim Programlarının Oluşturulması ve Onaylanması: Yükseköğretim kurumlarında tezli yüksek lisans programların açılması için gerekli olan asgari standart ve ölçütleri YÖK belirler.

1.1. Yükseköğretim kurumlarında tezli yüksek lisans programlarının müfredatı ve her bir programın öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının neler olacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumlarının senatoları tarafından belirlenir.

2. Ölçme-Değerlendirme: Her bir tezli yüksek lisans programının öğrenciye kazandıracağı öğrenme kazanımlarının ölçme ve değerlendirmesinin nasıl yapılacağı, YÖK’ün bu konularda belirlediği temel ilkelere uygun olarak yükseköğretim kurumları tarafından hazırlanan öğretim ve sınav yönetmeliğine göre yürütülür.

3. Belgelendirme: Tezli yüksek lisans programlarına kayıtlı öğrenciler, yükseköğretim kurumları tarafından belirlenen ders kredilerini ve diğer yükümlülükleri başarı ile tamamlamaları halinde; tezli yüksek lisans diploması alır.

4. Öz Değerlendirme-Dış Değerlendirme: Yükseköğretim kurumları, sürekli izleme bağlamında, her yılın başında bir önceki yıla ait “Kurum İç Değerlendirme Raporlarını” Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) tarafından hazırlanan Bilgi Sistemine girer. YÖKAK, yükseköğretim kurumlarının dış değerlendirmesine ilişkin hazırladığı “Kurumsal Geri Bildirim Raporu”nu kamuoyuyla paylaşılır. Ayrıca, YÖKAK tarafından yetkilendirilen veya tanınan akreditasyon kuruluşları tarafından verilen akreditasyon kararları da programların yeterliliklerinin kalite güvencesinin sağlandığını gösterir. YÖKAK mevzuatı gereği belirlenen yeterliliklere ilişkin düzenli gözden geçirme faaliyetleri yapar


Giriş Şartı

Bu programa öğrenciler Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği çerçevesinde ALES, Lisans mezuniyet not ortalaması ve mülakat sınavının birlikte değerlendirilmesi sonucunda kendi alanında veya ilgili alanlarda lisansüstü programlarda eğitimlerine devam edebilirler.


Başarma Şartları
TÜRKİYE CUMHURİYETİ YÜKSEK ÖĞRETİM KURULU LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ, , MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM VE ÖĞRETİM YÖNETMELİĞİ, MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNERGESİ ndeki şartları taşıyanlar programa başvuru yapabilirler. 24 krediden az olmamak koşuluyla, en az sekiz adet ders, bir seminer, uzmanlık alanı dersi, tez çalışmasını yapmak zorundadır. Dersler ve seminer için 60 AKTS ve uzmanlık alan dersi ve diğer faaliyetleri ile birlikte yüksek lisans tezi için 60 AKTS olmak üzere toplamda en az 120 AKTS kredisini tamamlamış olmak.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)

Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği, Spor Eğitmenliği


Yasal Dayanağı

1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu

1.1. Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği

2. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu (Ek Madde-35)

2.1.Yükseköğretim Kalite Güvencesi ve Yükseköğretim Kalite Kurulu Yönetmeliği


Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030219008

Qualification Title
Beden Eğitimi Ve Spor (Tezli) MASTER OF SCIENCE (WITH THESIS)
Awarding BodyMUŞ ALPARSLAN UNIVERSITY
Awarding Body Contact
Awarding Body Urlhttp://www.alparslan.edu.tr
OrientationAcademic
EQF Level7
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 7
Thematic AreasEducation science
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value-
Program Duration2
Program Profile-
Learning Environments-
Description-
Key Competencies-
Further Info

For each course taken for each semester to get enough points from the midterm and final exam. Presenting a seminar. To be successful on the condition of defending the thesis prepared before the jury. REPUBLIC OF HIGHER EDUCATION BOARD OF GRADUATE EDUCATION AND TRAINING REGULATIONS,, MUS ALPARSLAN UNIVERSITY GRADUATE EDUCATION AND TRAINING REGULATIONS, bearing conditions at MUS ALPARSLAN UNIVERSITY GRADUATE EDUCATION AND EXAMINATION REGULATION can apply to the program.

Quality Assurance-
Access Requirements

In this program, students can continue their education in graduate programs in their own field or related fields as a result of the evaluation of ALES, Undergraduate Graduation Grade and Interview Exam within the framework of larda Regulation on Graduate Education and Training

Conditions for SuccessREPUBLIC OF HIGHER EDUCATION BOARD OF GRADUATE EDUCATION AND TRAINING REGULATIONS,, MUS ALPARSLAN UNIVERSITY GRADUATE EDUCATION AND TRAINING REGULATIONS, bearing conditions at MUS ALPARSLAN UNIVERSITY GRADUATE EDUCATION AND EXAMINATION REGULATION can apply to the program. There must be at least eight courses, one seminar, a specialization course, and a thesis. 60 ECTS for courses and seminars, 60 ECTS for Masters thesis and 60 ECTS for Masters thesis.
Progression Paths (Relationship Type)

Physical Education and Sports Teaching, Sports Instructor

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is continuous

Url Open Address
Qualification Code

TR0030219008


Qualification Title
Beden Eğitimi Ve Spor (Tezli) MASTER OF SCIENCE (WITH THESIS)

Awarding Body
MUŞ ALPARSLAN UNIVERSITY

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
7

TQF Level
7
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
2

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description
-

Key Competencies
-

Further Info

For each course taken for each semester to get enough points from the midterm and final exam. Presenting a seminar. To be successful on the condition of defending the thesis prepared before the jury. REPUBLIC OF HIGHER EDUCATION BOARD OF GRADUATE EDUCATION AND TRAINING REGULATIONS,, MUS ALPARSLAN UNIVERSITY GRADUATE EDUCATION AND TRAINING REGULATIONS, bearing conditions at MUS ALPARSLAN UNIVERSITY GRADUATE EDUCATION AND EXAMINATION REGULATION can apply to the program.


Quality Assurance
-

Access Requirements

In this program, students can continue their education in graduate programs in their own field or related fields as a result of the evaluation of ALES, Undergraduate Graduation Grade and Interview Exam within the framework of larda Regulation on Graduate Education and Training


Conditions for Success
REPUBLIC OF HIGHER EDUCATION BOARD OF GRADUATE EDUCATION AND TRAINING REGULATIONS,, MUS ALPARSLAN UNIVERSITY GRADUATE EDUCATION AND TRAINING REGULATIONS, bearing conditions at MUS ALPARSLAN UNIVERSITY GRADUATE EDUCATION AND EXAMINATION REGULATION can apply to the program. There must be at least eight courses, one seminar, a specialization course, and a thesis. 60 ECTS for courses and seminars, 60 ECTS for Masters thesis and 60 ECTS for Masters thesis.

Progression Paths (Relationship Type)

Physical Education and Sports Teaching, Sports Instructor


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is continuous


Url
Open Address