Yeterlilik Kodu

TR0030045612

Yeterlilik Adı
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Lisans Diploması
Sorumlu KurumOsmaniye Korkut Ata Üniversitesi
Sorumlu Kurum İletişim BilgisiOsmaniye Korkut Ata Üniversitesi Karacaoğlan Yerleşkesi, 80000 Osmaniye
Sorumlu Kurum URLhttp://www.osmaniye.edu.tr/
YönelimAkademik
AYÇ Seviyesi6
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.
TYÇ Seviyesi 6
Sınıflandırma (Tematik Alan)Konu uzmanlığı ile öğretmen eğitimi
Sınıflandırma (Meslek Kodu) -
KategoriAna
Kredi Değeri240
Programın Normal Süresi 4
Program Profili (Amaç)-
Öğrenme Ortamları-
Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Hareket ve aktiviteyi sağlayan organ ve sistem fonksiyonlarının ne olduğunu, nasıl etkili kullanabileceğini ve geliştirebileceğini bilip etkinleştirebilme.
  • Bir veya daha fazla bireysel ve takım sporuyla ilgili temel bilgi, beceri, kurallar, teknik ve taktikleri temel eğitim düzeyinde uygulatabilme,
  • Beden eğitimi ve spor bilimleriyle ilgili temel kavramları, araştırma ve inceleme yöntemlerini kavrayabilme ve temel düzeyde kullanabilme
  • Halk dansları, modern danslar ve tüm uygulamalı bireysel ve takım sporlarına zemin olabilecek temel ritm ve koordinasyonun geliştirebilme; su yüzeyinde batmadan kalabilme ve hareket edebilmeye yönelik temel beceriler geliştirebilme,
  • Gerektiği durumlarda ilk yardıma yönelik uygun teknik ve becerileri uygulayabilme ve kazalardan korunabilmek için gerekli önlemleri alabilme,
  • Bir aktivitenin günlük yaşam ve sporla ilgili olarak yüklenme ve dinlenme ilişkilerini, yorgunluğun nedenlerini ve bitkinlik düzeyine vardırmadan vücudunu ne kadar ve nasıl hareket ettirebileceğini kavrayabilme,
  • Temel hareket becerileri [yer değiştirme, dengeleme ve nesne kontrolü (yürüme-koşma, değişik dengeler, atma-tutma-fırlatma-çarptırma-çevirme-yerleştirme vb.)] ve becerilerinden oluşan hareket örüntüleri uygulayabilme, analiz ve sentezler yapabilme,.
  • Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazılı, açık ve öz bir şekilde ifade ederek iletişim kurabilme,
  • Okullarda karşılaştığı öğrencilerden özel durumu olanlar (değişik engel grupları, farklı öğrenme düzeyleri, farklı hazır bulunuşluk düzeyleri) ile herhangi bir engeli olmadığı halde eğilimli olanları fark edebilme ve bunlar için önleyici, iyileştirici, koruyucu önlemler alabilme,
  • Öğrencilerin sağlıklı bir biçimde gelişmelerini sağlayabilmeleri için kendilerini tanıma, okula uyum, fiziksel gelişmeleri ile ilgili sınıf içi ve dışı etkinlikleri, başarı düzeyleri, öğrenme ve çalışma alışkanlıkları, ilgi ve yetenekleri ile meslek seçimi konularında rehberlik yapabilme.
  • Bedensel egzersizler yapma ile kilo kontrolü, obeziteyi önleme, yorgunluk, stres, yaşlanma, dejeneratif bozukluklar, mikroplar, vücut direnci, zihinsel gelişim, psikosomatik bozukluklar ve koruyucu hekimlik arasındaki ilişkiyi bilerek gerekli önlemler alabilme,
  • Bedensel ve psikolojik zindeliğin fiziksel aktivitelerle ilişkisini fark edebilme, fiziksel ve psikolojik ölçütler (testler) kullanarak aktivite programlarını öğrenciye göre güncelleyebilme,
  • Sınıfta, salonda, sahalarda bir sınıf veya grubu organize edebilme ve yönetebilme becerisi geliştirebilme,
  • Türkçeyi iyi düzeyde dil bilgisi kurallarına uygun olarak yazma, konuşma ve bilimsel bir raporda kullanabilme,
  • Türkiye Cumhuriyetinin kuruluşuna temel olan çağdaş, demokratik, sosyal ve laik bir hukuk devletinin yapısını kavrayabilme.
Anahtar Yetkinlikler -
Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • 1 ara sınav ve 1 final sınavı vardır. Bununla birlikte ödev, proje, laboratuar uygulamaları da genel not ortalamasını belirlemede kullanılabilir.
  • Bu programda öğrenim gören öğrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları ve öğretim programlarında öngörülen tüm derslerden en az DC notu alarak başarılı olmaları gerekmektedir.
  • Mezuniyet için kazanılması gereken minimum AKTS, 240’dır. Öğrencilerin aynı zamanda zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları gerekmektedir.
Kalite Güvencesi-
Giriş Şartı
  • OKÜ Lisans programlarında öğrenim görebilmek için, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM)’nin yaptığı sınavı kazanmış olmak ve başka bir örgün yükseköğretim programına kayıtlı olmamak gerekir. Öğrencilerin kayıt kabul, sınav ve değerlendirme işlemleri Yüksek Öğrenim Kanuna ve bu kanuna dayalı olarak çıkarılan Yüksek Öğretim Kurulu kararlarına ve yönetmeliklerine göre yapılmaktadır Lise öğretiminden yükseköğretime geçişte iki aşamalı bir sınav sistemi uygulanmaktadır. Sınavlar Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından gerçekleştirilmektedir. Sınavlara ilişkin ayrıntılı bilgiye http:www.osym.gov.tr internet adresinden ulaşılabilir.
  • Sınav sisteminin birinci aşaması “Yükseköğretime Geçiş Sınavı” (YGS) olarak adlandırılan ortak ve tek bir sınavdır. “Yükseköğretime Geçiş Sınavı”, lise öğretimi başarı ile tamamlayan ve yükseköğrenim görmek isteyen kişilerin tabi tutulacağı, yükseköğretime geçiş için yeterliliği ölçen bir sınavdır. Sınav sisteminin ikinci aşaması “Özel Yetenek Sınavı” dır.
Başarma Şartları Bu programda öğrenim gören öğrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları ve öğretim programlarında öngörülen tüm derslerden en az DC notu alarak başarılı olmaları gerekmektedir. Mezuniyet için kazanılması gereken minimum AKTS, 240’dır. Öğrencilerin aynı zamanda zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları gerekmektedir. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Lisans derecesini elde etmek için 240 AKTSyi tamamlamak ve dörtlük sisteme göre en az 2,00 genel akademik ortalama elde etmiş olmak gerekmektedir.
İlerleme Yolları (İlişki Türü)
  • Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği programı mezunları “Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni” unvanı ile Milli Eğitim Bakanlığına bağlı resmi ve özel eğitim kurumlarına “Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni” olarak atanmaktadırlar.
  • Ayrıca mezunlarımız üniversitelerin akademik kadrolarında, kamu ve özel kuruluşlarda da görev alabilmektedirler.
Yasal Dayanağı-
Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir

Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi Adresi Aç
Yeterlilik Kodu

TR0030045612


Yeterlilik Adı
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Lisans Diploması

Sorumlu Kurum
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi

Sorumlu Kurum İletişim Bilgisi
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Karacaoğlan Yerleşkesi, 80000 Osmaniye

Sorumlu Kurum URL

Yönelim
Akademik

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

AYÇ Seviyesi
6

TYÇ Seviyesi
6
Yeterlilik TYÇ’ye yerleştirilmemiştir.

Sınıflandırma (Meslek Kodu)
-

Kategori
Ana

Kredi Değeri
240

Programın Normal Süresi
4

Program Profili (Amaç)
-

Öğrenme Ortamları
-

Öğrenme Kazanımları (Tanım)
  • Hareket ve aktiviteyi sağlayan organ ve sistem fonksiyonlarının ne olduğunu, nasıl etkili kullanabileceğini ve geliştirebileceğini bilip etkinleştirebilme.
  • Bir veya daha fazla bireysel ve takım sporuyla ilgili temel bilgi, beceri, kurallar, teknik ve taktikleri temel eğitim düzeyinde uygulatabilme,
  • Beden eğitimi ve spor bilimleriyle ilgili temel kavramları, araştırma ve inceleme yöntemlerini kavrayabilme ve temel düzeyde kullanabilme
  • Halk dansları, modern danslar ve tüm uygulamalı bireysel ve takım sporlarına zemin olabilecek temel ritm ve koordinasyonun geliştirebilme; su yüzeyinde batmadan kalabilme ve hareket edebilmeye yönelik temel beceriler geliştirebilme,
  • Gerektiği durumlarda ilk yardıma yönelik uygun teknik ve becerileri uygulayabilme ve kazalardan korunabilmek için gerekli önlemleri alabilme,
  • Bir aktivitenin günlük yaşam ve sporla ilgili olarak yüklenme ve dinlenme ilişkilerini, yorgunluğun nedenlerini ve bitkinlik düzeyine vardırmadan vücudunu ne kadar ve nasıl hareket ettirebileceğini kavrayabilme,
  • Temel hareket becerileri [yer değiştirme, dengeleme ve nesne kontrolü (yürüme-koşma, değişik dengeler, atma-tutma-fırlatma-çarptırma-çevirme-yerleştirme vb.)] ve becerilerinden oluşan hareket örüntüleri uygulayabilme, analiz ve sentezler yapabilme,.
  • Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yetisine sahip olarak fikirlerini sözlü ve yazılı, açık ve öz bir şekilde ifade ederek iletişim kurabilme,
  • Okullarda karşılaştığı öğrencilerden özel durumu olanlar (değişik engel grupları, farklı öğrenme düzeyleri, farklı hazır bulunuşluk düzeyleri) ile herhangi bir engeli olmadığı halde eğilimli olanları fark edebilme ve bunlar için önleyici, iyileştirici, koruyucu önlemler alabilme,
  • Öğrencilerin sağlıklı bir biçimde gelişmelerini sağlayabilmeleri için kendilerini tanıma, okula uyum, fiziksel gelişmeleri ile ilgili sınıf içi ve dışı etkinlikleri, başarı düzeyleri, öğrenme ve çalışma alışkanlıkları, ilgi ve yetenekleri ile meslek seçimi konularında rehberlik yapabilme.
  • Bedensel egzersizler yapma ile kilo kontrolü, obeziteyi önleme, yorgunluk, stres, yaşlanma, dejeneratif bozukluklar, mikroplar, vücut direnci, zihinsel gelişim, psikosomatik bozukluklar ve koruyucu hekimlik arasındaki ilişkiyi bilerek gerekli önlemler alabilme,
  • Bedensel ve psikolojik zindeliğin fiziksel aktivitelerle ilişkisini fark edebilme, fiziksel ve psikolojik ölçütler (testler) kullanarak aktivite programlarını öğrenciye göre güncelleyebilme,
  • Sınıfta, salonda, sahalarda bir sınıf veya grubu organize edebilme ve yönetebilme becerisi geliştirebilme,
  • Türkçeyi iyi düzeyde dil bilgisi kurallarına uygun olarak yazma, konuşma ve bilimsel bir raporda kullanabilme,
  • Türkiye Cumhuriyetinin kuruluşuna temel olan çağdaş, demokratik, sosyal ve laik bir hukuk devletinin yapısını kavrayabilme.

Anahtar Yetkinlikler
-

Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri
  • 1 ara sınav ve 1 final sınavı vardır. Bununla birlikte ödev, proje, laboratuar uygulamaları da genel not ortalamasını belirlemede kullanılabilir.
  • Bu programda öğrenim gören öğrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları ve öğretim programlarında öngörülen tüm derslerden en az DC notu alarak başarılı olmaları gerekmektedir.
  • Mezuniyet için kazanılması gereken minimum AKTS, 240’dır. Öğrencilerin aynı zamanda zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları gerekmektedir.

Kalite Güvencesi
-

Giriş Şartı
  • OKÜ Lisans programlarında öğrenim görebilmek için, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM)’nin yaptığı sınavı kazanmış olmak ve başka bir örgün yükseköğretim programına kayıtlı olmamak gerekir. Öğrencilerin kayıt kabul, sınav ve değerlendirme işlemleri Yüksek Öğrenim Kanuna ve bu kanuna dayalı olarak çıkarılan Yüksek Öğretim Kurulu kararlarına ve yönetmeliklerine göre yapılmaktadır Lise öğretiminden yükseköğretime geçişte iki aşamalı bir sınav sistemi uygulanmaktadır. Sınavlar Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından gerçekleştirilmektedir. Sınavlara ilişkin ayrıntılı bilgiye http:www.osym.gov.tr internet adresinden ulaşılabilir.
  • Sınav sisteminin birinci aşaması “Yükseköğretime Geçiş Sınavı” (YGS) olarak adlandırılan ortak ve tek bir sınavdır. “Yükseköğretime Geçiş Sınavı”, lise öğretimi başarı ile tamamlayan ve yükseköğrenim görmek isteyen kişilerin tabi tutulacağı, yükseköğretime geçiş için yeterliliği ölçen bir sınavdır. Sınav sisteminin ikinci aşaması “Özel Yetenek Sınavı” dır.

Başarma Şartları
Bu programda öğrenim gören öğrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları ve öğretim programlarında öngörülen tüm derslerden en az DC notu alarak başarılı olmaları gerekmektedir. Mezuniyet için kazanılması gereken minimum AKTS, 240’dır. Öğrencilerin aynı zamanda zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları gerekmektedir. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Lisans derecesini elde etmek için 240 AKTSyi tamamlamak ve dörtlük sisteme göre en az 2,00 genel akademik ortalama elde etmiş olmak gerekmektedir.

İlerleme Yolları (İlişki Türü)
  • Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği programı mezunları “Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni” unvanı ile Milli Eğitim Bakanlığına bağlı resmi ve özel eğitim kurumlarına “Beden Eğitimi ve Spor Öğretmeni” olarak atanmaktadırlar.
  • Ayrıca mezunlarımız üniversitelerin akademik kadrolarında, kamu ve özel kuruluşlarda da görev alabilmektedirler.

Yasal Dayanağı
-

Geçerlilik Süresi (Varsa)

Yeterlilik sürekli geçerlidir


Yeterliliğe Erişim için İnternet Adresi
Adresi Aç

Qualification Code

TR0030045612

Qualification Title
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği License
Awarding BodyOsmaniye Korkut Ata University
Awarding Body Contact
Awarding Body Urlhttp://www.osmaniye.edu.tr/
OrientationAcademic
EQF Level6
The Qualification hasn't been included in TQF.
TQF Level 6
Thematic AreasTeacher training with subject specialization
National Occupation Classification -
CategoryMain
Credit Value-
Program Duration-
Program Profile-
Learning Environments-
Description

to be able to know and activating the organ and system functions that supply the movement and the activities and be able to know how to use and develop it effectively to be able to apply the basic knowledge, capacity, rules, techniques and tactics related with only one or more individual or team sports, on the basic training level to be able to understand and using basic concepts, the methods of researches and examination, about Physical Education and Sports Knowledge, and using them at the basic level to be able to develop the basic rhythm and the coordinations which are basic to Folk Dances, Modern Dances and to all practical individual or team sports to be able to apply appropriate techniques and skills when there is first aid necessity and taking necessary precautions for avoiding accidents to be able to understand the relations uploading resting and body activity related with daily life and sports. Understanding the relations between an activities related with daily life or sports and uploading resting to be able to make analyses and synthesis, and applying movement patterns for basic movements skills (like changing place, balancing, control of objects, walking and running different balances, throwing, catching, inflicting, placing and turning.) to be able to communicate by having the qualifications of individually study skills and deciding independently, and expressing ideas clearly to be able to become aware of the special students (like students who are disabled or who have learning difficulties) and taking preventive, reformative and protective precautions for those to be able to guide the students for healthy developing, knowing themselves, coherence to school, for their physical developments the activities in or out of the class, their level of success, their habits about learning and studying, their interests and abilities and choice of occupation to be able to take precautions by knowing the relations about weight control by doing physical exercise, preventing obesity, tiredness, stress, aging, degenerative disorders, microps, body resistance mental development, psychosomatic disorders, between preventive medicine to be able to notice the relations between physical- psychological well-being, and updating the activity programs using physical and psychological tests to be able to developethe skill of organizing and managing a class or a group in a class, at a stadium or gyms to be able to writing and speakTurkish Language with a good grammar and using it in a scientific report to be able to understand the contemporary, democratic social and a secular state of law that are base to establishment of Turkısh Republic To have knowledge about the achievements of preschool, primary, secondary and high school curriculum, the content related to these gains, teaching processes, teaching models, methods and techniques, measurement and evaluation. To have knowledge of the development, learning characteristics and difficulties of preschool, primary, secondary and high school students

Key Competencies-
Further Info

There are 1 midterm and 1 final exam. However, assignments, projects, laboratory applications can also be used to determine the overall grade average. The undergraduate students in this program must be successful in all of the courses with a minimum achievement grade of DC, must have completed at least 240 ECTS credits and have scored a minimum CGPA of 2.00/4.00. At the same time, the students must complete their compulsory internship within the designated period of time and within the scope of necessary qualifications.

Quality Assurance-
Access Requirements

Those who want to enroll in OKU undergraduate degree programs must get the sufficient score required by OKU from the exam administered by the Student Selection and Placement Center (OSYM) and should not have an existing enrollment in another higher education program. Students acceptance, registration, exam and evaluation procedures are conducted based on the Higher Education Law and the regulations and decisions put forth by The Higher Education Council based on this law. There is a two level examination system after the high school to enter higher education. These exams are conducted by the Measurement, Evaluation, and Placement Center (OSYM in Turkish). More information about the exams can be obtained from the http:www.osym.gov.tr/ web site. The first level examination is called the “Higher Education Entrance Examination” (YGS in Turkish), which is a common and single session exam.All students who finished high school successfully and wish to continue higher education must take the YGS, which is designed to measure students competency to continue higher education.Second level of the examination system is “Special Skills Exam”.

Conditions for SuccessThe undergraduate students in this program must be successful in all of the courses with a minimum achievement grade of DC, must have completed at least 240 ECTS credits and have scored a minimum CGPA of 2.00/4.00. At the same time, the students must complete their compulsory internship within the designated period of time and within the scope of necessary qualifications. To complete all the courses in the program (240 ECTS) and achieve a minimum GPA of 2.00 out of 4.00 are the required rules to qualify for graduation.
Progression Paths (Relationship Type)

Graduates of the Physical Education and Sport Teacher Program receive the “Physical Education and Sport Teacher” title and they can work at state or private schools affiliated with the Ministry of National Education. Our graduates also find jobs at public and private centers and universities for an academic career.

Legal Basis-
Validity Period (If Any)

Qualification is continuous

Url Open Address
Qualification Code

TR0030045612


Qualification Title
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği License

Awarding Body
Osmaniye Korkut Ata University

Awarding Body Contact

Awarding Body Url

Orientation
Academic

National Occupation Classification
-

EQF Level
6

TQF Level
6
The Qualification hasn't been included in TQF.

National Occupation Classification
-

Category
Main

Credit Value
-

Program Duration
-

Program Profile
-

Learning Environments
-

Description

to be able to know and activating the organ and system functions that supply the movement and the activities and be able to know how to use and develop it effectively to be able to apply the basic knowledge, capacity, rules, techniques and tactics related with only one or more individual or team sports, on the basic training level to be able to understand and using basic concepts, the methods of researches and examination, about Physical Education and Sports Knowledge, and using them at the basic level to be able to develop the basic rhythm and the coordinations which are basic to Folk Dances, Modern Dances and to all practical individual or team sports to be able to apply appropriate techniques and skills when there is first aid necessity and taking necessary precautions for avoiding accidents to be able to understand the relations uploading resting and body activity related with daily life and sports. Understanding the relations between an activities related with daily life or sports and uploading resting to be able to make analyses and synthesis, and applying movement patterns for basic movements skills (like changing place, balancing, control of objects, walking and running different balances, throwing, catching, inflicting, placing and turning.) to be able to communicate by having the qualifications of individually study skills and deciding independently, and expressing ideas clearly to be able to become aware of the special students (like students who are disabled or who have learning difficulties) and taking preventive, reformative and protective precautions for those to be able to guide the students for healthy developing, knowing themselves, coherence to school, for their physical developments the activities in or out of the class, their level of success, their habits about learning and studying, their interests and abilities and choice of occupation to be able to take precautions by knowing the relations about weight control by doing physical exercise, preventing obesity, tiredness, stress, aging, degenerative disorders, microps, body resistance mental development, psychosomatic disorders, between preventive medicine to be able to notice the relations between physical- psychological well-being, and updating the activity programs using physical and psychological tests to be able to developethe skill of organizing and managing a class or a group in a class, at a stadium or gyms to be able to writing and speakTurkish Language with a good grammar and using it in a scientific report to be able to understand the contemporary, democratic social and a secular state of law that are base to establishment of Turkısh Republic To have knowledge about the achievements of preschool, primary, secondary and high school curriculum, the content related to these gains, teaching processes, teaching models, methods and techniques, measurement and evaluation. To have knowledge of the development, learning characteristics and difficulties of preschool, primary, secondary and high school students


Key Competencies
-

Further Info

There are 1 midterm and 1 final exam. However, assignments, projects, laboratory applications can also be used to determine the overall grade average. The undergraduate students in this program must be successful in all of the courses with a minimum achievement grade of DC, must have completed at least 240 ECTS credits and have scored a minimum CGPA of 2.00/4.00. At the same time, the students must complete their compulsory internship within the designated period of time and within the scope of necessary qualifications.


Quality Assurance
-

Access Requirements

Those who want to enroll in OKU undergraduate degree programs must get the sufficient score required by OKU from the exam administered by the Student Selection and Placement Center (OSYM) and should not have an existing enrollment in another higher education program. Students acceptance, registration, exam and evaluation procedures are conducted based on the Higher Education Law and the regulations and decisions put forth by The Higher Education Council based on this law. There is a two level examination system after the high school to enter higher education. These exams are conducted by the Measurement, Evaluation, and Placement Center (OSYM in Turkish). More information about the exams can be obtained from the http:www.osym.gov.tr/ web site. The first level examination is called the “Higher Education Entrance Examination” (YGS in Turkish), which is a common and single session exam.All students who finished high school successfully and wish to continue higher education must take the YGS, which is designed to measure students competency to continue higher education.Second level of the examination system is “Special Skills Exam”.


Conditions for Success
The undergraduate students in this program must be successful in all of the courses with a minimum achievement grade of DC, must have completed at least 240 ECTS credits and have scored a minimum CGPA of 2.00/4.00. At the same time, the students must complete their compulsory internship within the designated period of time and within the scope of necessary qualifications. To complete all the courses in the program (240 ECTS) and achieve a minimum GPA of 2.00 out of 4.00 are the required rules to qualify for graduation.

Progression Paths (Relationship Type)

Graduates of the Physical Education and Sport Teacher Program receive the “Physical Education and Sport Teacher” title and they can work at state or private schools affiliated with the Ministry of National Education. Our graduates also find jobs at public and private centers and universities for an academic career.


Legal Basis
-

Validity Period (If Any)

Qualification is continuous


Url
Open Address